Статуси товарів на сайті

Шановні користувачі інтернет-магазину Kvadrik!
Через численні запитання вносимо роз’яснення щодо статусу товарів з нашого сайту.
Отже, якщо ви бачите біля якогось товару зелений напис “5 в наявності“, то це буквально і означає, що 5 одиниць його В НАС НА СКЛАДІ. Не в штатах, не в європах, а в нас в Україні))

Натомість, якщо ви зустрічаєте в нас в магазині якусь рідко востребувану запчастину до старішої, або просто рідкісної моделі квадрика, і біля кнопки “Купити” бачите надпис “На замовлення” – цю запчастину треба буде чекати. Який час? Відповідь на це запитання дадуть наші працівники за телефоном 067-130-50-60. Або ж натискайте “Купити” поруч з цим товаром і оформляйте замовлення, а консультант сам зв’яжеться з вами.

І останній випадок – це коли статус товару “Немає в наявності” – товару ТИМЧАСОВО немає, і можливо він уже в дорозі. Користуйтесь кнопкою “Повідомити мене про наявність” – ви отримаєте лист, як тільки ми знову оприбуткуєм цей товар на складі.
Ми постійно розширюємо асортимент та функціонал магазину для вас та просимо повідомляти в разі труднощів роботи з сайтом або необхідності впровадження нових, потрібних для вас речей.
Щиро ваші, колектив Kvadrik’а